Барилгын салбарт 2015 оноос эхлэн нийлүүлэлт нь эрэлтээсээ хэд дахин давж, шинээр ашиглалтад орсон орон сууцны 80 хувь, оффисын барилгын 60 хувь борлуулагдахгүй байна. Үүний шалтгаан нь эдийн засгийн нөхцөл байдал, хүмүүсийн худалдан авах чадвар буурсантай холбоотой. Гэсэн ч нөгөө талаас барилга, орон сууц худалдан авагчдын эрэлт хэрэгцээ, зан төлөвийн өөрчлөлт хүчтэй нөлөөллөө. Тэгвэл энэ үед барилга, үл хөдлөх хөрөнгө зуучлалын компаниуд ямар арга хэмжээ авах ёстой вэ?
Юуны түрүүнд орон сууц худалдан авагчид юуг хүсч, шаардаж байгааг мэддэг байх ёстой. “
Орон сууц худалдан авагчдын зан төлөвийн судалгаа”-аас харахад хүмүүс орон сууцыг халуун ус, дулаанд холбогдсон, амьдран суух угсармал 5 давхар байр төдийхнөөр харахаа больжээ. Тэд,
- Нэгэн хэвэнд цутгасан мэт ижил стандартын бус зөвхөн тухайн хэрэглэгчийн хүсэл сонирхолд нийцүүлсэн барилга, өрөөний дотоод зохион байгуулалт, хана, хаалга, цонх, обой, шал гээд тусгайлсан зүйлс хүсэх болсон.
- Хаалганаас дотогш гэр орон минь л тохитой байвал боллоо гэхээсээ илүү хотхон, хороолол нь эрүүл, аюулгүй орчинтой, хүүхдийн тоглоомын талбайтай, машины зогсоолтой мөн хэрэгцээг нь хангах үйлчилгээний төвүүдтэй байх ёстой гэж шаардах болсон.
- Худалдан авагч, захиалагчид зөвхөн тоосго өрдөг барилгын компанитай бус тэднийг хүссэн мэдээллээр нь хангаж, түргэн шуурхай, эелдэг найрсаг үйлчлэх шилдэг үйлчилгээний компанитай харилцахыг хүсдэг болжээ.
Мэдээж танай компани үнэ, байршил, зорилтот хэрэглэгч зэргээрээ ижил төвшний барилгуудтай өрсөлдөх хэдий ч өөрсдийн шуурхай, найрсаг үйлчилгээгээрээ ямар ч өндөр зэрэглэлийн компаниудтай өрсөлдөж, бүр илүүрхэж чадна. Гэтэл ихэнх барилгын компаниуд хэн ч тогтоохгүй олон тооны дугаарыг барилгынхаа гадна унжуулж, боломжит худалдан авагчиддаа хүрч үйлчлэх нь бүү хэл “үргээсээр” байна.
Танай барилгын компани ч бас дээрх алдааг гаргаж байгаа юм биш биз? Хэрэв тийм бол шилдэг үйлчилгээтэй компани болохын тулд Юнителийн OneCall үйлчилгээг сонгох хэрэгтэй. Учир нь, 77-той ганцхан дугаарт 20 хүртэлх борлуулагчийн гар утсыг оператор харгалзахгүйгээр холбох ба гаднаас орж ирсэн дуудлагыг дэс дараалсан, нэгэн зэрэг эсвэл цагийн хуваарийн дагуу хүлээн авах боломжтой. OneCall үйлчилгээг илүү дэлгэрэнгүй судалж мэдэхийг хүсвэл 7700-1414 лавлах төвд хандаж болох юм. Ингээд төгсгөлд нь тус үйлчилгээг ашигласнаар хэр бодит үр дүнд хүрч болохыг танилцуулъя.
- OneCall үйлчилгээг ашигласнаар гаднаас ирэх дуудлагын 90-ээс дээш хувийг алдалгүй авна.
- Хэрэглэгчийн дуудлага бүрийг хурдан, шуурхай авснаар сэтгэл ханамжийг нь нэмэгдүүлнэ.
- OneCall үйлчилгээтэй болсноор дуудлага алдах нь багасч, борлуулалтын орлого 30%-иар өснө.
OneCall үйлчилгээний талаар 7700-1414 дугаарт холбогдож дэлгэрэнгүй мэдээллийг авна уу. (www.onecall.mn)