“Барилга МН” нь 15 жилийн ойн хүрээндээ барилгын салбарын удирдлагууд, маркетингийн менежерүүдийг чадавхжуулж, дэмжих зорилгоор “CONSTRUCTION MARKETING 2022” арга хэмжээг 06 дугаар сарын 15 - ны өдөр “Corporate & Convention center”-д зохион байгуулсан бөгөөд арга хэмжээндээ зориулан “CONSTRUCTION MARKETING 2022” сэтгүүлийг эрхлэн гаргаж, маркетингдаа анхааран хөгжүүлэлт хийхээр зорин ажиллаж буй та бүхэнд “БАРИЛГЫН САЛБАРЫН МАРКЕТИНГИЙН ОНЦЛОГ, ЯЛГАА”-г салбарын мэргэжилтнүүдийн ярилцлага, нийтлэлээр дамжуулан үнэгүй хүргэж байна.
СЭТГҮҮЛИЙН АГУУЛГААС ОНЦОЛБОЛ,
Г.БАТСҮХ: Барилгын салбарын маркетингийн онцлог
Ш.АЛТАНБАГАНА: Оновчтой маркетинг нь бизнесийн урт хугацааны тогтвортой байдлыг бий болгодог
Д.ГЭРЭЛТ-ОД: Барилгын материалын маркетингийг амжилттай хийх аргууд
Д.ЦОЛМОНГЭРЭЛ: Барилгын материалын брэндийг хэрхэн бий болгох вэ? болон бусад нийтлэлүүд багтсан болно.
Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд barilga.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.