Улаанбаатар хотын баруун бүс болон Төвийн бүс, Говийн бүс, Хангайн бүсийн аймгуудыг барилгын бүх төрлийн материалаар хангаж, Барилгын материалын худалдааны салбарт бизнес эрхлэгчдийг бизнесээ тогтвортой явуулах ҮХХ-тэй болгох, худалдааны төвийг түшиглэсэн агуулахын нэгдсэн системийг нэвтрүүлэх замаар борлуулалтыг процессыг хөнгөвчлөхөд орших юм. Төслийн борлуулалт 11 сарын дундаас эхэлж он дуусахад 50 хувийн борлуулалтыг амжилттай хийгээд байна. Энэхүү төслийн худалдан авагчдад сайшаагдаж буй гол давуу тал нь үнэ цэн нь өдрөөс өдөрт өсөх Үл хөдлөх хөрөнгөтэй болох боломжийг барилгын материалын худалдааны бизнес эрхлэгчдэдээ олгож байна. Барилгачин Худалдааны төвийг сонгох шалтгаан болж буй онцлох 4 давуу талуудыг дурьдая.
ҮНЭ ЦЭН НЬ ӨСӨН НЭМЭГДЭХ ҮЛ ХӨДЛӨХ ХӨРӨНГӨТЭЙ БОЛОХ
Барилгын материалын худалдаа эрхлэгчид түрээсийн байранд үйл ажиллагаа явуулсаар ирсэн бөгөөд түрээсийн төлбөр жилээс жилд нэмэгддэг хэдий ч бизнесээ явуулах орчин нөхцөл тийм ч таатай бус, орчин үеийн чанар аюулгүй байдлын стандартад нийцэхгүй байсаар байна. Бид энэхүү нөхцөл байдлыг арилгаж, барилгын салбарт бизнес эрхлэгчдийн бизнесийг дэмжих, бизнесээ тогтвортой урт хугацаанд өөрийн гэсэн Үл хөдлөх хөрөнгөтэй болж тасралтгүй явуулах нөхцөл боломжийн олгох зорилт тавьж хэрэгжүүлж эхэлсэн. Өөрийн гэсэн үл хөдлөх хөрөнгөтэй болж бизнесээ явуулах нь түрээсийн байр сольж нүүхгүй, түрээсэнд сар бүр төлбөр төлж ашгийн хэмжээгээ бууруулахгүйгээс гадна хэрэглэгчдээ алдахгүй нь хамгийн сайшаалтай юм.
БАРУУН БҮСЭД БАЙРШИЛТАЙ
Хөдөө орон нутаг рууу барилгын материал тээвэрлэн гарах хөдөлгөөний урсгалын 80 гаруй хувь нь баруун чиглэлд байна
Улаанбаатар хотод баригдаж буй барилга, орон сууцны төсөл, бүтээн байгуулалтын 68 хувь нь ХУД, СХД, БГД-т тус тус хэрэгжиж байна.
Барилгын материалын үйлдвэрлэлийн 70 хувь нь хотын баруун талд байрладаг.
Хөшигтийн хөндий дагуул хот, Богд хаан төмөр зам, Залуус хороолол зэрэг томоохон бүтээн байгуулалтууд баруун талд байрлаж байна.
Барилгын материалын нэгдсэн зохион байгуулалттай томоохон худалдааны төв, зах байхгүй байна.
МАРКЕТИНГИЙН НЭГДСЭН БОДЛОГОТОЙ
Эрэлт хаана байна нийлүүлэлт тэнд зайлшгүй байх шаардлагатай. Баруун бүс дахь барилгын материалын эрэлтийн дагуу худалдааны төв байгуулагдаж байгаа бөгөөд маркетингийн нэгдсэн бодлогыг барьж ажиллаж байгаагаараа маш том давуу талтай билээ. Тус төвдөө хэрэглэгчдийг татах Барилгын салбарт хэвлэл мэдээлэл маркетингийн чиглэлээр мэргэшсэн, салбараа мэдэрдэг мэргэжлийн баг ажиллах бөгөөд бидний зүгээс зах зээлд танигдан хэрэгчдийн урсгалыг татах маркетингийн хамтарсан системийг нэвтрүүлэн ажиллах болно.
АГУУЛАХЫН НЭГДСЭН СИСТЕМТЭЙ
“БАРИЛГАЧИН” худалдааны төв нь барилгын салбарын худалдааны төвийн стандартыг хангасан байхаас гадна худалдаа эрхлэгчдийн нуруундаа үүрч явдаг нэг том асуудал болох бараа бүтээгдэхүүнээ аюулгүй хадгалах агуулах болон түүнийг хэрэглэгчдэд хурдан шуурхай хүргэлтийн үйлчилгээ байдаг. Манай улсад аль ч салбарт нэгдсэн агуулахын төв байдаггүй бөгөөд аж ахуй нэгж байгууллагууд өөрсдөө энэхүү асуудлаа шийддэг нь бизнес эрхлэхэд нэг том дарамт болж байгааг тэд хэлдэг. Тэгвэл бид барилгын салбарын бизнес эрхлэгчдийн энэхүү асуудлыг шийдэхээр худалдааны төвд агуулах, ложистикийн төв байгуулах дагуул зорилтыг төлөвлөсөн нь худалдан авагчдад ихээр таалагдаж байна. Энэхүү агуулах нь агуулахын нэгдсэн системээр үйл ажиллагааг явуулах бөгөөд худалдаа эрхлэгчид өөрийн байршлаас борлуулалтаа хийж, баримтыг бичиж өгөх бөгөөд худалдан авагч нэдсэн агуулахад ирж баримтаа үзүүлэн бараагаа гаргуулж, ачуулж, тээвэрлэлтээ өөрийн хэрэгцээндээ тохируулан сонгох байдлаар үйлчилгээгээ авах юм.
Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд barilga.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.